Тақырыбы: «Үш тұғырлы тілдің әлемі»
зияткерлік сайыс
Мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың тілге деген
сүйіспеншілігін арттыру, тіл туралы білімдерін жетілдіру;
Дамытушылық: тіл мәдениетін
қалыптастыру және дамыту, өзіндік ой пікірін дәйекті, жүйелі айта білуге,
ұтымды шешен сөйлеуге баулу; өзге ұлттың тілін, әдебиетін, мәдениетін құрметтей
білу сезімі дамыған дара тұлға даярлау;
Тәрбиелік: тіл – біздің ертеңіміз,
тіршілігіміз, өміріміз екенін түсіндіріп тәрбиелеу;
Міндеті: өз ана тілін біліп, өзге
тілдерді құрметтеуге шақыру;
Көрнекіліктер: слайд, тіл туралы
жазылған қанатты сөздер,
Барысы:
I. Кіріспе сөз
II. Сайыс барысымен таныстыру
1)
«Тіл өнері»
2)
«Жорға»
3)
«Шешендік өнер»
4)
«Тапқыр достар»
ІІІ. Қорытынды
1 жүргізуші: Сәлеметсіңдер ме, құрметті ұстаздар және оқушылар! Бүгінгі біздің «Үш
тұғырлы тіл – уақыт талабы» атты ашық танымдық сайысымызға қош келдіңіздер!
2 жүргізуші: Здравствуйте, дорогие
учителя и ученики! Добро пожаловать в наш сегоднящний познавательный конкурс «Трехязычие – требование
нынешнего времени»
3 жүргізуші: Good-afternoon, dear teachers and pupils. Welcome to our open notional lesson
competition “Three languages is nowadays requestment”
1 жүргізуші: Бүгінгі біздің тәрбие сағатымыздың мақсаты қазіргі уақыт талабына сай
жоғары білімді, интеллектуалды полиглот болуға оқушыларды тарту болып табылады.
2 жүргізуші: И знаете ли вы что
означает слово «полиглот»?
Полиглот – это человек обладающий
способностью говорить на многих языках.
3 жүргізуші: And now, dear pupils, let’s listen to how people from different
countries greet each other.
/слайд/
Азербайджанский |
Salaam aleihum |
Английский (Америка, Великобритания) |
Hello |
Вьетнамский |
Chao |
Гавайский |
Aloha |
Испанский |
Buenos dias |
Итальянский |
Buon giorno |
Казахский |
Salam |
Киргизский |
Salaam matszbe |
Немецкий |
Guten Tag |
Русский |
Zdravstvuite |
Турецкий |
Merhaba |
Узбекский |
Salaam aleikhem |
Французский |
Bonjour |
Японский |
Konnichi wa |
1 жүргізуші: Міне, оқушылар, осымен біздер қаншама тілде сәлемдесуге болатынын көрдік.
2 жүргізуші: Да, Надира, так мы видим
что умение разговаривать на многих языках мира – это
очень хорошо.
3 жүргізуші: Do you know, Sultan, the people who entered the Guinness Book of
Records, knowing the great number of languages?
2 жүргізуші:/слайд/
Пять самых
известных в мире полиглотов
Хранитель библиотеки Ватикана кардинал Джузеппе Каспар Меццофанти. Современник Байрона переводить мог со
114 языков. Свободно говорил на 60 языках, почти на 50 писал стихи и эпиграммы.
Книга рекордов Гиннесса зарегистрировала "всего лишь" 26 языков, на
которых Меццофанти говорил бегло.
Переводчица и писательница Като Ломб. Жительница Будапешта свободно владела 15
языками, среди которых - итальянский, французский, польский, китайский,
японский. Выучила их в зрелом возрасте и за короткий срок. В гимназии
преподаватели называли Ломб бездарью.
Британский журналист Гарольд
Уильямс знает
восемьдесят языков. Интересно, что греческий, латинский, иврит, французский и
немецкий Гарольд выучил, когда ему было всего одиннадцать лет.Вилли Мельников во время службы в Афганистане получил
контузию, после которой у него появились сверхъестественные способности к
изучению иностранных языков. Пишет стихи на 93 языках, а сколькими наречиями он
успел овладеть - никому неизвестно.
Иштван Даби, венгерский переводчик и писатель, стал
известен в возрасте 18 лет своим знанием 18 языков, на которых он переписывался
с 80 партнерами из 50 стран мира. Впоследствии довел количество изученных языков до 103.
3 жүргізуші: So we understand that, there are no short cuts to man’s greatest
achievements.
1 жүргізуші: Ия, Аружан, өзге тілдің бәрін
біл, өз тіліңді құрметте деп бекер айтылмаған болу керек. Ендеше біз бүгінгі
танымдық сайысымызды бастайық!
2 жүргізуші: Итак, давайте начнем наш
конкурс среди участников шестых классов.
1 жүргізуші: Сайыскерлеріміздің білімін, шешендік шеберліктерін, зеректіктерін байқап,
бағалайтын әділқазылар алқасымен таныс болыңыздар. Бірінші төрешіміз, қазақ тілінің маманы
2 жүргізуші: Вторая судья, наша
учительница по русскому языку
3 жүргізуші: And the third judge is the teacher of English language is
1 жүргізуші: Сайысымыздың бірінші кезеңі «Тіл өнері» деп аталады. Яғни біздің
оқушыларға қазір әртүрлі жұмбақтар жасырылады. Сіздер шешуін тауып үш тілге
аударып берулеріңіз керек.
2 жүргізуші: Каждый правильный ответ
оценивается 5 баллами.
3 жүргізуші: We wish you good luck and let’s start!
(тақтада 12 ұяшық, әрбір ұяшықта 3
тілде
жұмбақтар жасырылған)
1 жүргізуші: Рахмет, құрметті оқушылар!
2 жүргізуші: Давайте, попросим наших
судей сколько же баллов вы набрали на первом туре.
1 жүргізуші: Әр сынып оқушыларына үш тілде өлең оқып беру тапсырмасы берілген болатын.
2 жүргізуші: Домашним заданием было
прочитать выразительно стихотворение на трех языках.
3 жүргізуші: And of course also classmates of our participants may help them. Let’s
see what they’ve prepared.
1 жүргізуші: Келесі кезеңіміз «Жорға» деп аталады. Ойыншыларға үш тілде сұрақтар
беріледі. Олар Қазақстан, Ресей және Англия елдерінің мәдениеті, тарихынан
болады.
2 жүргізуші: Итак, давайте начнем.
1 жүргізуші: Қазақ тілі – бұл
ана тілі, бұл ең көркем бай тіл. Ол атадан балаға мирас болып келе жатқан құнды
қазына. Ананың ақ сүтімен бойымызға сіңген ана тіл қай кезде де бізге қуат
берері хақ.
2 жүргізуші: Иначе особенность
следующего конкурса состоит в том что, участникам дается тема и они должны
составить мини-сочинение.
1 жүргізуші: Ендеше сіздерге берілетін тақырып «Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді
құрметте» деп аталады. Бастауға рұқсат.
2 жүргізуші: А тем временем пока наши
участники готовятся приглашаем учащихся 6г класса с песней «Учат в школе» на
трех языках.
3 жүргізуші: Thank you very much.
1 жүргізуші: Сонымен бәріміз қаламдарымызды қоямыз.Уақыт аяқталды.
2 жүргізуші: Не забудьте что дается
только 2 минуты на выступление.
1 жүргізуші: Көп-көп рахмет, ендігі кезек
қазылар алқасына беріледі.
1 жүргізуші: Келесі кезеңіміз «Тапқыр, достар» деп аталады. Бұл кезеңде ойыншыларымызға
үш тілде сөздер беріледі. Олар сол сөздерді тиісті тілде көрермендерге
түсіндіріп берулері қажет.
2 жүргізуші: Дорогие участники, по
одному берите рисунки.
1 жүргізуші: Қай ойыншы тез әрі ұтымды түсіндірсе, сол ойыншыға әрбір дұрыс табылған
сөзге 5
ұпай беріліп
отырады.
2 жүргізуші: Спасибо, большое, прошу
всех занять свои места.
1 жүргізуші: Осымен біздің бүгінгі сайысымыз аяқталды. Қазылар алқасы ұпай сандарын
шығарып болғанша біздің ұйымдастырушы сынып, яғни 3 сыныбының орындауында
«Әрқашан күн сөнбесін»
2 жүргізуші: «Пусть всегда будет солнце»
3 жүргізуші: «May
there always be sunshine»
1 жүргізуші: Табылар білім болса бар асылда,
Кезек келді қазылардың алқасына дей келе біз сайысымызды қорытындыласақ.
2 жүргізуші: Вам слово, дорогие судьи.
1 жүргізуші: Тіл халықтың рухы, тұтастай кескін келбеті, басшысы. Тіл байлығы әрбір
елдің ұлттық мақтанышы. Мемлекеттік тіліміздің деңгейін көтеру - әрбір
қазақстан азаматына жүктелетін мақсат. Біз бүгінгі сайыс барысында
оқушыларымыздың бірнеше тілді жақсы меңгергендіктерін көріп отырмыз. Алдағы
уақытта осы алған білімдеріңізді шыңдай беруіңізге тілектеспіз.
2 жүргізуші: Язык кажого народа очень
богат, певуч, художественен. Сегодня мы с вами были свидетелями того, что наши
ученики неплохо владеют языками. Мы в дальнейшем желаем вам и участникам нашего
конкурса продолжить глубокое изучение языков.
3-жүргізуші: Language
is the mirror of society. Every person must know several languages. It will
help you in your future. Thank you very much for your today’s participation.
Әділ - қазылардың
сөзі:
Мұғалім сөзі: Белсенді
қатысқандарыңызға рахмет.