Қазақстан тарихы
5-сынып, аптасына 2 сағат, жылына 68 сағат
№ |
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Мерзімі | |||||
1-тоқсан
| ||||||||||
5.1 А Қазақстандағы ежелгі адамдардың өмірі |
16 сағат | |||||||||
1 |
|
Кіріспе сабақ Зерттеу сұрағы: Қазақстанның ежелгі тарихында не оқытылады? |
Ежелгі Қазақстан тарихына жалпы шолу |
1 |
| |||||
2
|
|
Алғашқы адамдардың өмірі Зерттеу сұрағы: Алғашқы адамдар қалай өмір сүрді? |
5.1.1.1 – алғашқы адамдардың антропологиялық белгілерін сипаттау; |
1 |
| |||||
3 |
|
Алғашқы адамдардың өмірі Зерттеу сұрағы: Алғашқы адамдар қалай өмір сүрді? |
5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету |
1 |
| |||||
4
|
|
Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары Зерттеу сұрағы: Археологтар Қазақстан жерінен тас дәуіріне жататын қандай олжаларды тапты? |
5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу; |
1 |
| |||||
5
|
|
Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары Зерттеу сұрағы: Археологтар Қазақстан жерінен тас дәуіріне жататын қандай олжаларды тапты? |
5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау; |
1 |
| |||||
6 |
|
Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары Зерттеу сұрағы: Археологтар Қазақстан жерінен тас дәуіріне жататын қандай олжаларды тапты? |
5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау |
1 |
| |||||
7
|
|
Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі Зерттеу сұрағы: Мезолит пен неолит дәуірлерінде алғашқы адамдардың өмірі қалай өзгерді? |
5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау
|
1 |
| |||||
8 |
|
Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі Зерттеу сұрағы: Мезолит пен неолит дәуірлерінде алғашқы адамдардың өмірі қалай өзгерді? |
5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау |
1 |
| |||||
9 |
|
Ботай мәдениеті Зерттеу сұрағы: Не себепті ботайлықтарды жылқыны алғашқы қолға үйретушілер деп атайды? |
5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау |
1 |
| |||||
10 |
|
Қазақстан территориясында металлургияның пайда болуы Зерттеу сұрағы: Қазақстан жерінде металды өндіру ежелгі адамдардың өмірін қалай өзгертті? |
5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру
|
1 |
| |||||
11
|
|
Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттері Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы қола дәуірі ескерткіштерінің қандай ерекшеліктері бар? |
5.2.2.2 – археологиялық деректерге сүйене отырып, андронов және беғазы-дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтау; |
1 |
| |||||
12 |
|
Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттері Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы қола дәуірі ескерткіштерінің қандай ерекшеліктері бар? |
5.2.2.5 – Ә.Марғұланның Қазақстан археологиясының дамуына қосқан үлесін айқындау. |
1 |
| |||||
13
|
|
Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері Зерттеу сұрағы: Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнелейді? |
5.2.1.1 – алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттау;
|
1 |
| |||||
14 |
ТЖБ № 1 Күні: _______ |
Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері Зерттеу сұрағы: Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнелейді? |
5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау |
1 |
| |||||
15 |
Ежелгі адамдардың өміріне саяхат № 1 БЖБ |
5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету |
1 |
| ||||||
16 |
Ежелгі адамдардың өміріне саяхат («Туған ел» бағдарламасы:Мұражайға саяхат: « Туған өлкенің аңыз - ертегілері» ) |
5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету
|
1 |
| ||||||
2-тоқсан | ||||||||||
5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі |
10 сағат | |||||||||
17
|
|
· Қазақстан территориясында темірдің игерілуі Зерттеу сұрағы: Темір өндіру адам өмірін қалай өзгертті? |
5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру |
1 |
| |||||
18 |
|
· Қазақстан территориясында темірдің игерілуі Зерттеу сұрағы: Темір өндіру адам өмірін қалай өзгертті? |
5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру |
1 |
| |||||
19 |
|
· Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы · Зерттеу сұрағы: Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды? |
5.4.1.2 – көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру |
1 |
| |||||
20 |
|
· Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы · Зерттеу сұрағы: Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды? |
5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу |
1 |
| |||||
21 |
|
· Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы · Зерттеу сұрағы: Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды? |
5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу |
1 |
| |||||
22 |
|
Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті Зерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде? |
5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау; |
1
|
| |||||
23 |
|
Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті Зерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде? |
5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау; |
1 |
| |||||
24 |
|
Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті Зерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде? |
5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну |
1 |
| |||||
25 |
|
Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы Зерттеу сұрағы: Көшпелілердің қандай салт- дәстүрлері бүгінгі күнге дейін сақталды? |
5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау
|
1 |
| |||||
26 |
|
Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы Зерттеу сұрағы: Көшпелілердің қандай салт- дәстүрлері бүгінгі күнге дейін сақталды? № 2 БЖБ |
5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау
|
1 |
| |||||
|
5.2В Сақтар |
|
6 сағат | |||||||
27
|
|
Сақтар туралы тарихи мәліметтер Зерттеу сұрағы:Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді? |
5.3.1.1 – картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету; |
1 |
| |||||
28 |
|
Сақтар туралы тарихи мәліметтер Зерттеу сұрағы: Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді? |
5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру |
1 |
| |||||
29 |
|
Сақтар туралы тарихи мәліметтер Зерттеу сұрағы: Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді? |
5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру |
1 |
| |||||
30 |
ТЖБ № 2 Күні: _______ |
«Алтын адам» археологиялық олжасы Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды? («Туған ел» бағдарламасы: «Біздің айналамыздағы тарихи ескерткіштер» |
5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу; |
1 |
| |||||
31 |
«Алтын адам» археологиялық олжасы Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды? № 3 БЖБ |
5.2.2.4 – Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау; |
1 |
| ||||||
32 |
«Алтын адам» археологиялық олжасы Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды? |
5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау |
1 |
| ||||||
3-тоқсан
|
| |||||||||
5.3А Сақтар
|
|
12 сағат |
| |||||||
33
|
|
Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары Зерттеу сұрағы: Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады? |
5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау; |
1 |
| |||||
34
|
|
Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары Зерттеу сұрағы: Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады? |
5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру; |
1 |
| |||||
35
|
|
Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары Зерттеу сұрағы: Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады? |
5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау |
1 |
| |||||
36 |
|
Берел қорғандары Зерттеу сұрағы. Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды? |
5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау; 5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау; |
1 |
| |||||
37 |
|
Берел қорғандары Зерттеу сұрағы. Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды? |
5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау |
1 |
| |||||
38
|
|
Тасмола археологиялық мәдениеті Зерттеу сұрағы: «Мұртты обалардың» ерекшелігі неде? |
5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау; |
1 |
| |||||
39 |
|
Тасмола археологиялық мәдениеті Зерттеу сұрағы: «Мұртты обалардың» ерекшелігі неде? |
5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау; |
1 |
| |||||
40 |
|
Сақ патшайымы Томирис Зерттеу сұрағы: Тарихи деректерде Томиристің бейнесі қалай сипатталған? |
5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау |
1 |
| |||||
41 |
|
Сақ патшайымы Томирис Зерттеу сұрағы: Тарихи деректерде Томиристің бейнесі қалай сипатталған? |
5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау |
1 |
| |||||
42 |
|
Шырақтың ерлігі Зерттеу сұрағы: Сақтар тәуелсіздік үшін қалай күресті? («Туған ел» бағдарламасы: «Өңірдің тарихи тұлғалар: батырлар, билер, палуандар») |
5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау |
1 |
| |||||
43 |
|
Сақтардың Александр Македонский әскеріне қарсы күресі Зерттеу сұрағы: Неліктен Александр Македонскийдің сақтарға жасаған жорығы сәтсіз аяқталды? |
5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау |
1 |
| |||||
44 |
|
Сақтардың Александр Македонский әскеріне қарсы күресі Зерттеу сұрағы: Неліктен Александр Македонскийдің сақтарға жасаған жорығы сәтсіз аяқталды? БЖБ №4 |
5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау |
1 |
| |||||
5.3В Үйсіндер мен қаңлылар |
8 сағат | |||||||||
45
|
|
Үйсіндер туралы жазба деректер Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады? |
5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру ; 5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру; |
1 |
| |||||
46 |
|
Үйсіндер туралы жазба деректер Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады? |
5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау |
1 |
| |||||
47
|
|
Қаңлылардың қалалық мәдениетінің дамуы Зерттеу сұрағы: Қаңлыларда қала мәдениетінің дамуы немен байланысты? |
5.4.2.3 – Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру; |
1 |
| |||||
48 |
ТЖБ № 3 Күні: _______ |
Қаңлылардың қалалық мәдениетінің дамуы Зерттеу сұрағы: Қаңлыларда қала мәдениетінің дамуы немен байланысты? |
5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау |
1 |
| |||||
49 |
Қаңлылардың қоғамдық құрылысы Зерттеу сұрағы: Сыма Цянь қаңлы қоғамын қалай сипаттады? |
5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру
|
1 |
| ||||||
50 |
Қаңлылардың қоғамдық құрылысы Зерттеу сұрағы: Сыма Цянь қаңлы қоғамын қалай сипаттады? |
5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру |
1 |
| ||||||
51 |
Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті Зерттеу сұрағы: Үйсіндер мен қаңлылар мәдениетінің ерекшеліктері қандай? БЖБ №5 |
5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау; |
1 |
| ||||||
52 |
Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті Зерттеу сұрағы: Үйсіндер мен қаңлылар мәдениетінің ерекшеліктері қандай? |
5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну |
1 |
| ||||||
4-тоқсан |
| |||||||||
5.4А Ғұндар |
8 сағат | |||||||||
53
|
|
Ғұн тайпаларының бірігуі Зерттеу сұрағы: Неге Мөде шаньюй «Жер - мемлекеттің негізі» деді? |
5.1.1.3 – ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету; |
1 |
| |||||
54 |
|
Ғұн тайпаларының бірігуі Зерттеу сұрағы: Неге Мөде шаньюй «Жер - мемлекеттің негізі» деді? |
5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру |
1 |
| |||||
55 |
|
Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары Зерттеу сұрағы:Ғұндармен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар? |
5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау |
1 |
| |||||
56 |
|
Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары Зерттеу сұрағы:Ғұндармен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар? |
5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау |
1 |
| |||||
57 |
|
Ғұндардың Батысқа қоныс аударуы Зерттеу сұрағы: Ғұндардың Батысқа қоныстануы қандай өзгерістерге әкелді? |
5.1.1.3 – ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету |
1 |
| |||||
58
|
|
Аттила және оның жаулаушылық жорықтары Зерттеу сұрағы: Ежелгі авторлар Аттилаға қандай баға береді? |
5.1.1.3 – ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету; |
1 |
| |||||
59
|
|
Аттила және оның жаулаушылық жорықтары Зерттеу сұрағы: Ежелгі авторлар Аттилаға қандай баға береді? |
5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау |
1 |
| |||||
60 |
|
Аттила және оның жаулаушылық жорықтары Зерттеу сұрағы: Ежелгі авторлар Аттилаға қандай баға береді? БЖБ №6 |
5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау |
1 |
| |||||
|
5.4В Сарматтар |
4 сағат | ||||||||
61 |
|
Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі Зерттеу сұрақтары: Сармат қоғамы несімен ерекшеленеді? («Туған ел» бағдарламасы: «Жәдігерлер сыр шертеді») |
5.2.2.1 - археологиялық ескерткіштерді сипаттау; 5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау; |
1 |
| |||||
62 |
|
Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі Зерттеу сұрақтары: Сармат қоғамы несімен ерекшеленеді |
5.3.1.1 – картада тайпалық одақтардың орналасуын көрсету; 5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру |
1
|
| |||||
63 |
|
Сарматтардың саяси тарихы Зерттеу сұрағы: Сарматтар қандай мемлекеттермен қарым-қатынаста болды? |
5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау
|
1 |
| |||||
64 |
|
Сарматтардың саяси тарихы Зерттеу сұрағы: Сарматтар қандай мемлекеттермен қарым-қатынаста болды?БЖБ №7 |
5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау
|
1 |
| |||||
|
5.4 С Ежелгі Қазақстан тарихына шолу |
4 сағат | ||||||||
65 |
ТЖБ № 3 Күні: _______ |
Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты Зерттеу сұрағы: Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты қалай өзгерді? |
5.1.1.2 – Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатын анықтау
|
1 |
| |||||
66 |
Ежелгі Қазақстанға саяхат |
5.4.1.1 – ежелгі адамдардың алғашқы кәсібін сипаттау; 5.4.1.2 – көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру; |
1 |
| ||||||
67 |
Ежелгі Қазақстанға саяхат БЖБ №8 |
5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау;
|
1 |
| ||||||
68 |
Ежелгі Қазақстанға саяхат |
5.4.2.3 – Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру |
1 |
| ||||||
Қазақстан тарихы
7-сынып, аптасына 2 сағат, жылына 68 сағат
№ |
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
|
|
|
1-тоқсан |
|
| |
7 .1А VI – IX ғасырлардағы Қазақстан |
16 сағат | ||||
1 |
|
Кіріспе сабақ Зерттеу сұрағы: Орта ғасырлар тарихы нені оқытады? |
Қазақстанның орта ғасырлар тарихына жалпы шолу |
1 |
|
2 |
|
Қазақстан территориясындағы ерте ортағасырлық мемлекеттер Зерттеу сұрағы: VI-IX ғасырларда билік құрған қай қағандардың есімдері тарихта сақталды? |
6.3.1.1 – оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы Түрік қағанаты құрылуының тарихи маңызын анықтау; |
1 |
|
3 |
|
Қазақстан территориясындағы ерте ортағасырлық мемлекеттер Зерттеу сұрағы: VI-IX ғасырларда билік құрған қай қағандардың есімдері тарихта сақталды? |
6.3.1.2 – VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау; |
1 |
|
4 |
|
Қазақстан территориясындағы ерте ортағасырлық мемлекеттер Зерттеу сұрағы: VI-IX ғасырларда билік құрған қай қағандардың есімдері тарихта сақталды? |
6.3.2.2 – ерте түрік қағанаттарының сыртқы саясатының негізгі бағыттарын анықтау; |
1 |
|
5 |
|
Қазақстан территориясындағы ерте ортағасырлық мемлекеттер Зерттеу сұрағы: VI-IX ғасырларда билік құрған қай қағандардың есімдері тарихта сақталды? |
6.2.1.3 – тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттау үшін «Ұлы Дала» ұғымын қолдану |
1
|
|
6 |
|
Ежелгі түріктердің жазуы Зерттеу сұрағы: Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі? |
6.3.1.2 – VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау; |
1
|
|
7 |
|
Ежелгі түріктердің жазуы Зерттеу сұрағы: Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі? |
6.2.3.1 – көне түркі жазуының маңызын түсіндіру |
1 |
|
8 |
|
Атлах шайқасы |
6.3.2.3 – Атлах шайқасының тарихи маңызын талдау; 6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау |
1 |
|
Зерттеу сұрағы: Неліктен Атлах шайқасын «халықтар шайқасы» деп атайды? | |||||
9 |
|
Оғыз мемлекеті |
6.3.1.2 – VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау
|
1 |
|
Зерттеу сұрағы: Қазақстанның орта ғасырлар тарихында Оғыз мемлекетінің алатын орны қандай? | |||||
10 |
|
Қимақ қағанаты Зерттеу сұрағы: Қимақтарда қалалық мәдениетінің дамуын қандай деректер дәлелдейді? |
6.4.2.1 – Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау; |
1 |
|
11 |
|
Қимақ қағанаты Зерттеу сұрағы: Қимақтарда қалалық мәдениетінің дамуын қандай деректер дәлелдейді? |
6.4.1.1 – көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау |
1 |
|
12 |
|
Түріктер туралы тарихи деректер Зерттеу сұрағы: Қытай және араб деректері түркілер туралы қандай ақпарат береді? |
6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау; 6.4.1.2 – көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау; |
1 |
|
13 |
|
Түріктер туралы тарихи деректер Зерттеу сұрағы: Қытай және араб деректері түркілер туралы қандай ақпарат береді? |
6.2.1.1 – түркілердің дүниетанымдық ерекшеліктерін түсіндіру |
1 |
|
14 |
ТЖБ № 1 Күні: _______ |
Түркі әлемі қалыптасуының басталуы Зерттеу сұрағы: Түрік тілдес халықтардың миграциясы Еуразия тарихына қаншалықты әсерін тигізді? |
6.3.2.1– тарихи оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы түркі тілдес тайпалардың миграциясын түсіндіру; |
1 |
|
15 |
Түркі әлемі қалыптасуының басталуы Зерттеу сұрағы: Түрік тілдес халықтардың миграциясы Еуразия тарихына қаншалықты әсерін тигізді? БЖБ №1 |
6.1.1.1 – түркі тілдес тайпаларды атап, олардың картада территориялық орналасуын көрсету |
1 |
| |
16 |
Түркі әлемі қалыптасуының басталуы Зерттеу сұрағы: Түрік тілдес халықтардың миграциясы Еуразия тарихына қаншалықты әсерін тигізді? |
6.1.1.1 – түркі тілдес тайпаларды атап, олардың картада территориялық орналасуын көрсету |
1 |
| |
|
2-тоқсан |
| |||
|
7.2АX ғ. – XІІІ ғ. басындағы Қазақстан |
16 сағат | |||
17 |
|
X ғ. – XIII ғ. басындағы Қазақстан территориясындағы саяси үдерістер Зерттеу сұрағы: X ғ. – XIII ғ. басында саяси карта қаншалықты өзгерді? |
6.3.1.3 – X ғ. – XIII ғ. басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау; |
1 |
|
18 |
|
X ғ. – XIII ғ. басындағы Қазақстан территориясындағы саяси үдерістер Зерттеу сұрағы: X ғ. – XIII ғ. басында саяси карта қаншалықты өзгерді? |
6.3.1.7 – ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және жанама себептерін анықтау |
1 |
|
19 |
|
Қарахан мемлекеті Зерттеу сұрағы: Неліктен Қарахан мемлекеті ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялады? |
6.3.1.3 – X ғ. – XIII ғ. басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау; |
1 |
|
20
|
|
Қарахан мемлекеті Зерттеу сұрағы: Неліктен Қарахан мемлекеті ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялады? |
6.2.1.2 – ислам дінінің қоғамдық өмірге ықпалын анықтау; |
1 |
|
21 |
|
Қарахан мемлекеті Зерттеу сұрағы: Неліктен Қарахан мемлекеті ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялады? |
6.3.1.4 – тарихи ұғымдарды қолданып, Қарахан мемлекетіндегі жер иелену ерекшеліктерін түсіндіру |
1 |
|
22 |
|
Наймандар, керейіттер және жалайырлар Зерттеу сұрағы:Найман, керейіт пен жалайырлардың ортағасырлардағы саяси сахнадағы рөлі қандай болды? |
6.3.1.3 – X ғ. – XIII ғ. басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау |
1 |
|
23 |
|
Қыпшақ хандығы Зерттеу сұрағы: Не себепті Еуразия даласы «Дешті Қыпшақ» деп аталды? |
6.3.1.3 – X ғ. – XIII ғ. басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау; 6.3.2.4 – қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтау; |
1 |
|
24 |
|
Қыпшақ хандығы Зерттеу сұрағы: Не себепті Еуразия даласы «Дешті Қыпшақ» деп аталды? |
6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау; 6.2.1.3 – тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттауда «Ұлы Дала» ұғымын қолдану |
1 |
|
25 |
|
Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі Зерттеу сұрағы: Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың дамуына ықпал етті ме? («Туған ел» бағдарламасы: «Туристік маршруттар») |
6.4.2.2 – Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау |
1 |
|
26 |
|
Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі Зерттеу сұрағы: Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың дамуына ықпал етті ме? |
6.4.2.2 – Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау |
1 |
|
27 |
|
Ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына Ұлы Жібек жолының ықпалы Зерттеу сұрағы: Ұлы Жібек жолы ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына қалай әсер етті? |
6.4.2.1 – Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау; 6.4.1.1 – көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау; |
1 |
|
28 |
|
Ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына Ұлы Жібек жолының ықпалы Зерттеу сұрағы: Ұлы Жібек жолы ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына қалай әсер етті? |
6.2.2.2 – ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіру
|
1 |
|
29 |
ТЖБ № 2 Күні: _______ |
Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті Зерттеу сұрағы: Әлем өркениетінің дамуына түрік мәдениеті қандай үлес қосты? |
6.2.2.5 – көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау; 6.2.2.2 – ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіру; |
1 |
|
30 |
Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті Зерттеу сұрағы: Әлем өркениетінің дамуына түрік мәдениеті қандай үлес қосты? |
6.2.3.2 – Әл-Фарабидің және басқа да ғалымдардың ортағасырлық ғылымның дамуына қосқан үлесін анықтау; 6.2.2.4 – түркі кезеңіндегі қоғамды бейнелеуде М.Қашғари, Ж.Баласағұни |
1
|
| |
31 |
Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті Зерттеу сұрағы: Әлем өркениетінің дамуына түрік мәдениеті қандай үлес қосты? БЖБ №2 |
және А.Яссауи еңбектерінің тарихи құндылығын түсіндіру; 6.2.3.3 – «Кодекс Куманикус» сөздігінің халықаралық байланыстардағы рөлін анықтау |
1 |
| |
32 |
Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті Зерттеу сұрағы: Әлем өркениетінің дамуына түрік мәдениеті қандай үлес қосты? |
6.2.3.3 – «Кодекс Куманикус» сөздігінің халықаралық байланыстардағы рөлін анықтау |
1 |
| |
3-тоқсан |
| ||||
|
7.3А XIII – XV ғасырдың I жартысын дағы Қазақстан |
16 сағат | |||
33
|
|
Моңғол империясының құрылуы Зерттеу сұрағы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті? |
6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау;
|
1 |
|
34 |
|
Моңғол империясының құрылуы Зерттеу сұрағы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті? |
6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру |
1 |
|
35 |
|
Қазақстандағы моңғол шапқыншылығы |
6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру 6.3.1.5 – Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігін сипаттау |
1 |
|
Зерттеу сұрағы: Неліктен Шыңғыс хан әскерлері Отырарды алты ай бойы ала алмады? | |||||
36 |
|
Моңғол шапқыншылықтарының салдарлары Зерттеу сұрағы: Орталық Азияға ең үлкен өзгерісті әкелген кімдер: қыпшақтар ма, әлде моңғолдар ма? |
6.1.1.2 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау; |
1 |
|
37 |
|
Моңғол шапқыншылықтарының салдарлары Зерттеу сұрағы: Орталық Азияға ең үлкен өзгерісті әкелген кімдер: қыпшақтар ма, әлде моңғолдар ма? |
6.3.1.8 – Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің басқару жүйесінің ерекшеліктерін анықтау |
1 |
|
38 |
|
Қазақстан территориясында ұлыстардың құрылуы Зерттеу сұрағы: Моңғол ұлыстарының құрылуы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды? |
6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру; |
1 |
|
39 |
|
Қазақстан территориясында ұлыстардың құрылуы Зерттеу сұрағы: Моңғол ұлыстарының құрылуы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды? |
6.1.1.2 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау; |
1 |
|
40 |
|
Қазақстан территориясында ұлыстардың құрылуы Зерттеу сұрағы: Моңғол ұлыстарының құрылуы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды? |
6.3.1.7 – ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және жанама себептерін анықтау |
1 |
|
41 |
|
Ақ Орда Зерттеу сұрағы: Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуындағы Ақ Орданың рөлі қандай болды? |
6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру; 6.1.1.2 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау |
1 |
|
42 |
|
Ақ Орда Зерттеу сұрағы: Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуындағы Ақ Орданың рөлі қандай болды? |
6.3.2.5 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII – XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру
|
1 |
|
43 |
|
Моғолстан. Әбілқайыр хандығы Зерттеу сұрағы: Моғолстан мен Әбілқайыр мемлекеттеріндегі оқиғалар қандай саяси өзгерістерге әкелді?
|
6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру; 6.1.1.2 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау; |
1 |
|
44 |
|
Моғолстан. Әбілқайыр хандығы Зерттеу сұрағы: Моғолстан мен Әбілқайыр мемлекеттеріндегі оқиғалар қандай саяси өзгерістерге әкелді? |
6.3.2.5 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII – XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру |
1 |
|
45 |
|
XIII – XV ғасырлардағы Қазақстанның мәдениеті Зерттеу сұрағы: XIII – XV ғасырлардағы өнер мен әдебиет ортағасырлық қоғамды қалай бейнелейді? («Туған ел» бағдарламасы: «Жомарт жүрек», ғұламалар) |
6.2.2.1 – күй, аңыз, шежіре, эпостық жырлардың тарихи дереккөзі ретіндегі маңыздылығын айқындау |
1 |
|
46
|
|
Ортағасырлық саяхатшылардың Қазақстан туралы мәліметтері Зерттеу сұрағы: Ортағасырлық саяхатшылар Қазақстанды қалай сипаттады? |
6.4.1.2 – көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау; |
1 |
|
47 |
|
Ортағасырлық саяхатшылардың Қазақстан туралы мәліметтері Зерттеу сұрағы: Ортағасырлық саяхатшылар Қазақстанды қалай сипаттады? БЖБ №3 |
6.2.2.5 – көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау
|
1 |
|
7.3В Қазақ халқының қалыптасуы |
2 сағат | ||||
48 |
|
Қазақ халқының қалыптасу үдерісінің аяқталуы Зерттеу сұрағы:Ұлы Дала мұрагері – қазақ халқы қалай қалыптасты? |
6.1.1.3 – ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерді анықтау; |
1 |
|
49 |
|
Қазақ халқының қалыптасу үдерісінің аяқталуы Зерттеу сұрағы:Ұлы Дала мұрагері – қазақ халқы қалай қалыптасты? БЖБ №4 |
6.1.1.4 – «қазақ» этнонимінің мағынасын түсіндіру |
1 |
|
7.3С Біртұтас қазақ мемлекетінің құрылуы |
2 сағат | ||||
50 |
ТЖБ № 3 Күні: _______ |
Қазақ хандығының құрылуы Зерттеу сұрағы:Неліктен Қазақ хандығы Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет деп саналады? |
6.3.1.9 – Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын анықтау; 6.2.3.4 – М.Х.Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің маңыздылығын түсіндіру; |
1 |
|
51 |
Қазақ хандығының құрылуы Зерттеу сұрағы:Неліктен Қазақ хандығы Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет деп саналады? БЖБ №5 |
6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;
|
1 |
| |
52 |
Қазақ хандығының құрылуы Зерттеу сұрағы:Неліктен Қазақ хандығы Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет деп саналады? |
6.2.1.3 – тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттауда «Ұлы Дала» ұғымын қолдану |
1 |
| |
|
4-тоқсан |
| |||
7.4А Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуы |
12 сағат | ||||
53 |
|
Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының күшеюі Зерттеу сұрағы: Не себепті Қадырғали Жалайыр: «Жәнібек ханның ұлдарының арасында аса белгілі болғаны Қасым хан еді...» деп жазды? |
6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; |
1 |
|
54 |
|
Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының күшеюі Зерттеу сұрағы: Не себепті Қадырғали Жалайыр: «Жәнібек ханның ұлдарының арасында аса белгілі болғаны Қасым хан еді...» деп жазды? |
6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау
|
1 |
|
55 |
|
Хақназар хан кезіндегі Қазақ хандығының сыртқы саясаты Зерттеу сұрағы:Неліктен Хақназар хан билеген кезеңді Қазақ хандығының «қайта жаңғыруы» деп атайды? |
6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; |
1 |
|
56 |
|
Хақназар хан кезіндегі Қазақ хандығының сыртқы саясаты Зерттеу сұрағы:Неліктен Хақназар хан билеген кезеңді Қазақ хандығының «қайта жаңғыруы» деп атайды? |
6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
1 |
|
57 |
|
Тәуекел хан тұсындағы Қазақ хандығының оңтүстік шекараларының нығаюы Зерттеу сұрағы: Тәуекел хан қазақ жерлерін біріктіру мақсатында қандай саясат ұстанды? |
6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
1 |
|
58
|
|
Есім хан билігі кезіндегі Қазақ хандығы бірлігінің нығаюы Зерттеу сұрағы: Есім хан Қазақ хандығының біртұтастығын қалай сақтап қалды? |
6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; |
1 |
|
59 |
|
Есім хан билігі кезіндегі Қазақ хандығы бірлігінің нығаюы Зерттеу сұрағы: Есім хан Қазақ хандығының біртұтастығын қалай сақтап қалды? |
6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
1 |
|
60 |
|
Жәңгір хан және қазақ-жоңғар қарсылығы Зерттеу сұрағы:Орбұлақ шайқасының әлемдік әскери өнер тарихындағы алатын орны қандай? |
6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнері жетістіктерін сипаттау; 6.3.2.7 – Орбұлақ шайқасындағы қазақ жасағының әскери өнердегі шеберлігі мен ерлігін бағалау |
1 |
|
61
|
|
Тәуке хан тұсындағы қазақтардың қоғамдық-құқықтық жүйесі Зерттеу сұрағы: Неліктен А.Левшин Тәуке ханды «Дала Ликургі» деп атады? |
6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; |
1 |
|
62 |
|
Тәуке хан тұсындағы қазақтардың қоғамдық-құқықтық жүйесі Зерттеу сұрағы: Неліктен А.Левшин Тәуке ханды «Дала Ликургі» деп атады? |
6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
1 |
|
63
|
|
Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы Зерттеу сұрағы: Әлеуметтік топтар қазақ қоғамында қандай рөл атқарды? |
6.1.2.1 – Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтау; |
1 |
|
64 |
|
Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы Зерттеу сұрағы: Әлеуметтік топтар қазақ қоғамында қандай рөл атқарды? БЖБ №6 |
6.3.1.11 – қоғамдық-саяси өмірдегі сұлтан, би, батыр, жыраулардың қызметтерін сипаттау |
1 |
|
7.4В XVI – XVII ғасырлардағы экономика мен мәдениет |
4 сағат | ||||
65 |
|
XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани мәдениеті Зерттеу сұрағы:XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани мәдениетінде халық өмірі қалай көрініс табады? («Туған ел» бағдарламасы: «Туған өлке мәдениеті») |
6.2.2.1 – күй, аңыз, шежіре, эпостық жырлардың тарихи дереккөзі ретіндегі маңыздылығын айқындау |
1 |
|
66 |
ТЖБ № 4 Күні: _______ |
XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың материалдық мәдениеті Зерттеу сұрағы:Неліктен киіз үй көшпелілердің материалдық мәдениетінің ең жоғарғы үлгісі деп саналады? |
6.2.2.5 – көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау
|
1 |
|
67 |
Қазақтардың дәстүрлі шаруашылығы Зерттеу сұрағы: Көшпелілердің дәстүрлі шаруашылығының ерекшелігі неде? БЖБ №7 |
6.4.1.2 – көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау |
1 |
| |
68 |
Қазақтардың дәстүрлі шаруашылығы Зерттеу сұрағы: Көшпелілердің дәстүрлі шаруашылығының ерекшелігі неде? («Туған ел» бағдарламасы: «Туған өлке жылнамасы») |
6.4.1.2 – көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау |
1 |
|
Дүние жүзі тарихы
5-сынып, аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат
№ |
Бөлімдері |
Тақырыптар |
Сағат саны |
Мерзімі |
Оқу мақсаттары |
1-тоқсан (8 сағат) | |||||
1А бөлімі – Терімшілер-аңшылардан бастап жер иеленушілер мен мал өсірушілерге дейін (3 сағат) | |||||
1 |
|
Алғашқы адам қалай пайда болды
|
1 |
|
5.1.1.1 – түрлі теориялар негізінде адамның пайда болуын түсіндіру; 5.1.1.2 – адамдар тобыры, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестік формаларын және олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіру |
2 |
|
Неліктен ежелгі адамдар Ласко үңгірінің қабырғаларына сурет салған |
1 |
|
5.2.2.1– ежелгі адамдардың тұрмыс салтын сипаттау үшін «алғашқы қауымдық өнер» ұғымын пайдалану; 5.2.1.2 – тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу |
3 |
|
Неліктен адамдар егіншілік және мал шаруашылығымен айналыса бастады БЖБ №1 |
1 |
|
5.4.1.1 – кәсіп және шаруашылық түрлерін (терімшілік, аңшылық, балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас сауда) сипаттау; 5.4.1.2 – «неолиттік төңкеріс» ұғымын түсіндіру, оның мәнін ашу; 5.4.2.1– экономикалық ілгерілеуді түсіну үшін шаруашылықтың иемденуші және өндіруші түрлерін салыстыру |
4
|
1 В бөлімі – Өзен алқаптары өркениеттері |
Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды |
1 |
|
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау |
5 |
Өзен алқаптарындағы өркениеттер туралы қалай біле аламыз БЖБ №2 |
1 |
|
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау; 5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру
| |
6 |
1 С бөлімі – Ежелгі Египет тарихы
ТЖБ № 1 Күні: _______ |
Неліктен Египет «Қара жер» деп аталған |
1 |
|
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау; 5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау |
7 |
Ежелгі Египет пирамидалары қалай салынғаны туралы қайдан білеміз Ежелгі Египет тұрғындарының өмірі туралы Тутанхамон мазары қандай сыр шертеді |
1 |
|
5.2.1.2 – тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу; 5.2.2.2 – Ежелгі Египет ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау 5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау | |
8 |
Пунт жеріне перғауын Хатшепсут кемелерін не үшін жіберді БЖБ №3 |
1 |
|
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау; 5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау | |
2-тоқсан (8 сағат) | |||||
2 А бөлімі – Қос дөңгелекті арбалар және империялар (4 сағат) | |||||
9 |
|
Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті
|
1 |
|
5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану; 5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау |
10 |
Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды
|
1 |
|
5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану; 5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау | |
11 |
Таяу және Орта Шығыстағы ежелгі империялар неліктен қуатты болды |
1 |
|
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау; 5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау; 5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау | |
12 |
Орта Азия империялары Таяу және Орта Шығыс империялары сияқты қуатты болды ма БЖБ №4 |
1 |
|
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау; 5.3.1.1 - ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау 5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау | |
2 В бөлімі – Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі (4 сағат) | |||||
13 |
ТЖБ № 2 Күні: _______ |
Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті |
1 |
|
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау 5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру |
14 |
Император Ашока буддизмді қабылдаса да, неліктен индуизм басым болып қала берді |
1 |
|
5.1.2.3 – қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін «касталық жүйе» ұғымын қолдану; 5.2.1.3 – ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау | |
15 |
Үндістанның Тынық мұхит пен Жерорта теңізі аралығындағы сауда орталығы ретіндегі рөлі қаншалықты маңызды болды БЖБ №5 |
1 |
|
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау; 5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау
| |
16 |
Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды |
1 |
|
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау | |
3-тоқсан (11 сағат) | |||||
3 Абөлімі – Ежелгі Қытай (3 сағат) | |||||
17 |
|
Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті |
1 |
|
5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру |
18 |
Терракот әскері Ежелгі Қытай туралы қандай ақпарат береді |
1 |
|
5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау | |
19 |
Ежелгі қытайлықтар ғылыми білімдерін қалай пайдаланды БЖБ №6 |
1 |
|
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау | |
3 В бөлімі – ЕжелгіГрекия (4 сағат) | |||||
20 |
|
Крит-микендік мәдениет туралымифтерне айтады |
1 |
|
5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру |
21 |
Ежелгі афиндықтар қаншалықты еркін болды |
1 |
|
5.3.1.1 – ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау; 5.3.1.2 – Афина мемлекетінде демократияның пайда болуын түсіндіру; 5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау | |
22 |
Ежелгі Спарта Афинадан несімен ерекшеленді |
1 |
|
5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау; 5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау | |
23 |
Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады БЖБ №7 |
1 |
|
5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану; 5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау; | |
3 С бөлімі – Ежелгі Грекия мәдениеті (4 сағат) | |||||
24 |
ТЖБ № 3 Күні: _______ |
Ежелгі Грек философтары мінсіз қоғамды қалай елестетті |
1 |
|
5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру |
25 |
Ежелгі Грекия өнерінде мифтер қандай көрініс тапқан |
1 |
|
5.2.2.3 – Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру | |
26 |
Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті БЖБ №8 |
1 |
|
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау; 5.2.4.1– ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау; | |
27 |
Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті |
1 |
|
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау | |
4-тоқсан (7 сағат) | |||||
4 А бөлімі –Рим империясының гүлденуі (3 сағат) | |||||
28 |
|
Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды
|
1 |
|
5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану; 5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау; 5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау |
29 |
Ежелгі Рим қоғамы Рим мәдениетінде қалай көрініс тапқан |
1 |
|
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау; 5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру; | |
30 |
Спартактың көтерілісі ежелгі Римдегі құлдықты қалай сипаттайды БЖБ №9 |
1 |
|
5.1.2.2 – ежелгі дүниедегі құлдықтың ерекшеліктерін анықтау; 5.3.2.3 – Ежелгі Римдегі Спартак көтерілісін сипаттау, себептерін анықтау | |
4В бөлімі – Рим дәуірлер тоғысында (4 сағат) | |||||
31 |
ТЖБ № 4 Күні: _______ |
Ұлы Константин кезінде Рим империясы қалай өзгерді
|
1 |
|
5.3.2.2 - басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін түсіндіру 5.2.1.1 – негізгі діни ұғымдарды (Құдай, ғибадатхана, абыз, қасиетті жазбалар, пұт) түсіндіру 5.2.1.3 – ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау |
32 |
Ежелгі дүниенің мәдени мұрасы қандай БЖБ №10 |
1 |
|
5.2.2.3 – Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру;
| |
33 |
Ежелгі дүниенің мәдени мұрасы қандай |
1 |
|
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау; 5.2.4.1 – ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау | |
34 |
Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды
|
1 |
|
5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану; 5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау; 5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау |
Дүние жүзі тарихы
7-сынып, аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат
№ |
Бөлімдер |
Тақырыптыр |
Сағат саны |
Мерзімі |
Оқу мақсаттары |
||||
1-тоқсан (8 сағат) |
|||||||||
1 А бөлімі - Рим империясының құлауы (3 сағат) |
|||||||||
1 |
|
Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады
|
1 |
|
6.3.1.1 – «ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу; 6.3.2.1 – Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу |
||||
2 |
Рим империясы Шығыста неліктен сақталды |
1 |
|
6.3.2.3 – Византияның ішкі саясатын сипаттап, оның ұзақ өмір сүруінің себептерін анықтау және жіктеу |
|||||
3 |
Түрік қағаны Истемиге 568 жылы Византия неліктен елші жіберді Княгиня Ольганың Константинопольге сапары Киев Русін қалай өзгертті БЖБ №1 |
1 |
|
6.3.2.4 – Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау
|
|||||
1В бөлімі – Феодализм (3 сағат) |
|||||||||
4 |
|
Феодалдық экономика ерекшеліктері неде
|
1 |
|
6.4.2.1 – экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттау; 6.4.1.1 – қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау; |
||||
5 |
|
Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан |
|
|
6.1.1.1 – феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау 6.1.2.1 – үстемдік етушілер мен бағыныштылардың (феодалдар мен шаруалардың) өзара қатынасын сипаттау |
||||
6 |
Ортағасырлық қоғамды қаланың сәулеті мен өнері қалай бейнелейді БЖБ №2 |
1 |
|
6.4.1.1 – қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау; 6.2.2.2 – өнердің (сәулет, сурет өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын анықтау |
|||||
1С бөлімі – Ислам тарихы (2 сағат) |
|||||||||
7 |
ТЖБ № 1 Күні: _______ |
Исламның тарихында 610 және 1258 жылдар аралығында қандай басты оқиғалар орын алды |
1 |
|
6.3.2.5 – ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын түсіндіру |
||||
8 |
Неліктен VIII-XII ғасырды ислам мәдениетінің "алтын ғасыры" деп атайды БЖБ №3 |
1 |
|
6.2.2.1 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау; 6.2.2.4 – Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау; 6.2.3.1 – Шығыс ойшылдары жетістіктерінің маңызын бағалау |
|||||
2-тоқсан (8 сағат) |
|||||||||
2А бөлімі - Крест жорықтары (2 сағат) |
|||||||||
9 |
|
Неліктен еуропалық христиан-католиктер ислам мемлекеттеріне крест жорықтарын ұйымдастырды |
1 |
|
6.3.2.6 – картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау |
||||
10 |
Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгертті БЖБ №4 |
1 |
|
6.2.2.1 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау; 6.3.2.6 – картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау |
|||||
2В бөлімі – Моңғолдар (2 сағат) |
|||||||||
11 |
|
Неліктен монғолдар өз жауларын тез бағындыра алды |
1 |
|
6.3.2.5 – ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау |
||||
12 |
Моңғолдар мен жаулап алынған халықтар бірін-бірі қаншалықты өзгертті БЖБ №5 |
1 |
|
6.3.2.5– ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау
|
|||||
2С бөлімі – XIV ғасыр- XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам (4 сағат) |
|||||||||
13 |
ТЖБ № 2 Күні: _______ |
«Қара індет» не себепті жылдам таралды |
1 |
|
6.2.4.1 – адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін түсіндіру |
||||
14 |
«Қара індет» Еуропаны қалай өзгертті |
1 |
|
6.3.2.2 –У.Тайлер, Г. Каль жетекшілігімен болған антифеодалдық көтерілістердің себептері мен маңызын анықтау; |
|||||
15 |
«Қара індет» Еуропаны қалай өзгертті БЖБ №6 |
1 |
|
6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату |
|||||
16 |
Неліктен Жанна д̓ Арк бүгінгі күнге дейін француз халқының есінде |
1 |
|
6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату |
|||||
3-тоқсан (10 сағат) |
|||||||||
3А бөлімі Абсолютизм: Батыс пен Шығыс (6 сағат) |
|||||||||
17 |
|
XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды |
1 |
|
6.3.1.3 – феодалдық мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттау;
|
||||
18 |
XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды |
|
|
6.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату; 6.3.1.6 – «парламент», «Бас штаттар», «сейм», «кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарын түсіндіру |
|||||
19 |
Юнлэ мен Токугава билігі Батыс билеушілірінің билігіндей шексіз болды ма |
1 |
|
6.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырат; |
|||||
20 |
Юнлэ мен Токугава билігі Батыс билеушілірінің билігіндей шексіз болды ма |
1 |
|
6.3.1.5 – саяси биліктің ерекшеліктерін анықтауүшін әр түрлі елбилеушілерінің қызметін салыстыру |
|||||
21 |
Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмады |
1 |
|
6.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату; |
|||||
22 |
Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмады БЖБ №7 |
1 |
|
6.3.1.5 – саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әртүрлі ел билеушілерінің қызметін салыстыру |
|||||
3В бөлімі. Сауда, қолөнер және әлемді игеру (4 сағат) |
|||||||||
23 |
ТЖБ № 3 Күні: _______ |
Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды |
1 |
|
6.4.1.2 – ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру |
||||
Теңіз саяхаттарына қытай мен еуропалық билеушілердің көзқарастары қандай болды
|
1 |
|
6.4.1.2 – ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру; 6.2.4.3 – картада XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау |
||||||
24 |
|||||||||
25 |
Ұлы географиялық ашулардың нәтижесінде әлемде қандай өзгерістер орын алды БЖБ №8 |
1 |
|
6.2.4.3 – картада XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау; 6.3.2.7 – «отаршылдық саясат» ұғымын түсіндіру (Испания және Португалияның жаулап алуының мысалында) |
|||||
26 |
Ұлы географиялық ашулардың нәтижесінде әлемде қандай өзгерістер орын алды |
1 |
|
6.3.2.7 – «отаршылдық саясат» ұғымын түсіндіру (Испания және Португалияның жаулап алуының мысалында) |
|||||
4-тоқсан (8 сағат) |
|||||||||
4А бөлімі – Қайта Өрлеу дәуірі (4 сағат) |
|||||||||
27 |
|
1300-1500 жылдар аралығында Еуропадағы өнер қалай және неліктен өзгерді |
1 |
|
6.2.2.3 – Антикалық мәдениетпен байланыс орнату арқылы Қайта өрлеу дәуірінің мәдениетін (бейнелеу, мүсін өнері) сипаттау; 6.2.3.2 – гуманистік идеялардың орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау; |
||||
28 |
1300-1500 жылдар аралығында Еуропадағы өнер қалай және неліктен өзгерді |
1 |
|
6.2.2.4 – Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау |
|||||
29 |
Шығыстағы Ренессанс әлемдік мәдениетті қалай байытты (Ұлықбек, Әлішер Науаи, Бабыр) |
1 |
|
6.2.3.2 гуманистік идеялардың орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау
|
|||||
30 |
|
Шығыстағы Ренессанс әлемдік мәдениетті қалай байытты (Ұлықбек, Әлішер Науаи, Бабыр) БЖБ №9 |
|
|
6.2.2.4 Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау |
||||
4В бөлімі – Реформация (2 сағат) |
|||||||||
31 |
|
Мартин Лютердің Виттенберг қаласындағы наразылығы Еуропаны қалай өзгертті |
1 |
|
6.2.1.1 – адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін анықтау;
|
||||
32 |
|
Мартин Лютердің Виттенберг қаласындағы наразылығы Еуропаны қалай өзгертті БЖБ №10 |
1 |
|
6.2.1.2 – тарихи процестердің контекстінде «гуманизм», «реформация», «протестантизм», «лютеранство», «кальвинизм», «контрреформация», «кезуиттер ордені» ұғымдарын түсіндіру |
||||
4С бөлімі – Ғылыми революция (4 сағат) |
|||||||||
33 |
|
Жердің Күнді айналатыны туралы Коперниктің теориясы қаншалықты бірегей болды |
1 |
|
6.2.4.2 – жаратылыстану ғылымдарының келешектегі дамуы үшін кейінгі орта ғасырлар кезеңінде Жердің құрылысы туралы жасалған ғылыми жаңалық тардың маңыздылығын анықтау; |
||||
34 |
|
Жердің Күнді айналатыны туралы Коперниктің теориясы қаншалықты бірегей болды |
1 |
|
6.2.4.1 - адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін түсіндіру БЖБ |
||||
|