"Жаңажол ауылының негізгі орта мектебі Ерейментау ауданы білім бөлімі Ақмола облысының білім басқармасы" КММ
  КГУ "Основная средняя школа села Жанажол отдела образования по Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области"  

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Н дыбысы сабақ жоспары

13.04.2018

Қысқа мерзімді жоспар  

Пәні  Сауат 

ашуМектеп:Жаңажол негізгі  мектебі

Ұзақ мерзімді  жоспар бөлімі:Мұғалімнің  аты –жөні:

Мектебіме 

саяхат Қатысқандар саны:8

Күні:

Сынып: 1Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Нн дыбысы мен әрпі

Осы  сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.2.1 Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім? не?

Туралы айтылғанын анықтау.

1.1.4.1 Мәтіннің тақырыбын, мазмұнын

иллюстрация бойынша болжау.

1.1.6.1 Сөйлеу барысында сипаттау, салыстыруға

қажетті сөздерді вербальды емес қарым-қатынас құралдарын қолдану.

1.3.8.1. Жазу жолын  жол 

аралық кеңістікті  жолдың

жоғарғы және төменгі сызығын сақатап, әріп элементтерін каллиграфиялық

талаптарға сай жазу.

 

 

 

 

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай

алады:

Мұғалімнің көмегімен мәтінде

не туралы айтылғанын анықтайды.

Оқушылардың   көпшілігі  

орындай  алады:

Мәтіннің тақырыбын, мазмұнын

иллюстрация бойынша болжай алады.

Кейбір  оқушылар  

орындай  алады:

Сөйлеу барысында сипаттау, салыстыруға қажетті

сөздерді ыммен және қимылмен көрсетеді.

Бағалау критерийлері

1.Сюжетті  сурет  бойынша 

мәтін  құрай  алады.

2.Мәтін  иллюстрациясы  бойынша 

сұрақ  қоя  біледі.

3.Тақырыпқа сай оқу мақсатын анықтай алады.

Құндылықтарды  дарыту  

Еңбекті  қадірлеу,бір-біріне  құрмет 

көрсету,өзара  түсіністік  құндылықты 

қалыптастыру.

  Пәнаралық 

байланыс

Дүниетану, жаратылыстану

АКТ  қолдану  дағдылары

Аудио  үнтаспа ,оқулық.интербелсенді тақта.

Бастапқы  білім

Н н дыбысы 

мен  әрпінің  айтылуы,жазылуы.

Сабақтың  жоспарланған  кезеңдері

Сабақтағы  жоспарланған  іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың  басы

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

25 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

5 минут

 

 

1.Ұйымдастыру

кезеңі.

 2.Психологиялық  ахуал.

 

Қайырлы күн

деп айтамыз,

Түсте бірге

қайтамыз.

Отбасының  гүліміз,

Көңілді

өтер күніміз.

 

Себет әдісі бойынша

топқа бөлу(қызыл,жасыл,сары дөңгелекшелер арқылы)

 

1.Қызығушылықты  ояту.

«Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтар қоямын.

1.-Өткен сабақта қандай дыбыс үйрендік?

2.-Н қандай дыбыс?

3- Н дыбысына келетін сөздерді ата,буынға бөл.

 

(Назым,Назар,Анар,ана,нан,нар,айна,банан,сан.)

 

-Ендеше, балалар бүгінгі сабағымызда «Мектеп асханасына» саяхат жасаймыз.

1.Аудио таспадан  Әли мен

Мерейдің  арасындағы сұхбатты тыңдату.

Тыңдаған сұхбатта  не туралы

айтылғанын,  түсінгенін сұрақ-жауап

әдісі арқылы тексеру.

1.     

Сұхбат не туралы айтылып тұр?

2.     

Сұхбатқа кімдер қатысты?

Әрбір дұрыс жауапты отшашу мен бағалау.

 

2.Жұптық жұмыс. «Ойлан, жұптас, талқыла».

Сурет бойынша  бір-біріңмен диалог

құру.

 

«Ас болсын!», «Рақмет», «Астарың дәмді болсын!» сөздерін қолдану.

Оқушыларды критерий бойынша бағалау.

Бағалау критерийлері.

-        

Сурет бойынша диалог құрады

Дескриптор:

1.     

Сурет бойынша сұрақ қояды.

2.     

Диалогке қатысады.

 

Сергіту жаттығуы. («Вокзал»видео арқылы билету)

3. Дәптермен жұмыс.

«Генетикалық әдіс»  жеңілден ауырға

қарай біртіндеп күрделендіріп үйрету.

Нн әрпінің  бас әрпін, кіші әрпінің

емлесін жазуды үйрету.

Ана, нан сөздеріне дыбыстық талдау жасап, жазу.

Түсіп қалған әріпті тауып

жаз.

 

 

Оқушылардың жазуын күлегештермен 

бағалау.

 

4.Ұжымдық жұмыс.

Кластер құру.Ойлан тауып көр!

дәмді

Жұмсақ

Тәтті

ыстық

 

 

 

 

 

                                                                              

Бармақпен бағалау.

 

5. Жұптық жұмыс (ЖЖ)

Анаңды қалай жақсы көретініңді 

ыммен және қимылмен көрсет!

Ауызша бағалау. «Жарайсыңдар!»

 

Кері байланыс

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

«Екі жұлдыз, бір тілек» оқушылар көңіл күйлерін

білдіреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер топтамасын пайдалану.

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орындық

 

Магниттік тақтайша, түтікше

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралау-оқушыларға қалай

көбірек қолдау  көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға  қандай

міндет қоюды  жоспарлап отырсыз?

Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді

жоспарлайсыз?

Денсаулық және

қауіпсіздік  техникасының  сақталуы

 

Суреттен нанға  қатысты қандай  тыйым сөз шығаруға болады?

Нанды баспа! Нанды бір

қолмен үзбе!  Жерде жатса көтеріп қой!

 

 

 

 

 

Просмотров: 692


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст